czwartek, 7 kwietnia 2016

Nowi ludzie... dotąd dwoje, lecz jeszcze nie jedno, odtąd jedno, chociaż nadal dwoje.

Lubię śluby! Zawsze, gdy mam do stworzenia kartkę ślubną przypomina mi się mój ślub z Grześkiem. Wspomnienie sukni, obrączek, przysięgi i czterech godzin poświęconych na tworzenie bukietu. Grzesiek w koszuli - taki elegancki.
Do dnia dzisiejszego żałuje, że nie było z nami rodziny z Polski. Rodziców i przyjaciół - jedynie Ci, którzy  mieszkają z nami, w Londynie. 


Dzisiaj piątek. Już jutro przyjedzie Dorota i razem jedziemy do Alexander Palace na Crafting At Ally Pally. AAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa tak bardzo się cieszę, że spotkam Dorotę i trafimy do siedziby szatana z scrapbookingiem! Muszę kupić kilka rzeczy i nie zwariować od widoku takiej ilości wykrojników! W niedziele przyjeżdża Kasia z http://kartkadopolski.blogspot.co.uk/
Zapowiada się fantastyczny weekend!!!







Do stworzenia kartki wykorzystałam:
Uciekam robić zaproszenia na Chrzest Św.
Miłego dnia.
Agnieszka

6 komentarzy:

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty