piątek, 15 kwietnia 2016

błękity i szaleństwo Ally Pally (duuużo zdjęć)

W ubiegły weekend w Alexander Palace odbyła się impreza Crafting at Ally Pally!
Totalne szaleństwo w świecie scrapbookingu!!!
Zaszalałam i kupiłam mnóstwo rzeczy! Spotkałam Johna Lockwood, Tracey i SUE WILSON!!!!! To właśnie z wykrojników które projektuje korzystam najczęściej!




Dzisiaj piątek, prezentuję Wam kartkę i rozpisywać się nie będę, bo chce Wam pokazać bardzo dużo zdjęć z eventu!



Użyłam:



 I foto relacja:










































































Mam nadzieje, że dobrnęliście do końca!!
Agnieszka

5 komentarzy:

  1. Kartka boska. A to co zobaczyłam na zdjęciach przyprawiło mnie o zawrót głowy. Tyle wspaniałości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity wybór, pozazdrościć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna kartka;) Chyba wydałabym na takiej imprezie majątek;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow.....istne szaleństwo;))))))
    Super,

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie rozchorowałaś się tam ? świetna karteczka.:)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty