piątek, 1 stycznia 2016

Kusudama w pierwszym projekcie DT Creative Expressions

Nowym Rok 2016!
Nadal jesteście w szampańskich nastrojach? 
Ciekawa jestem jak Wam minęła Sylwestrowa Noc.

Ja w Nowym Roku chciałam Was przywitać z pierwszym projektem dla Creative Expressions.
Chyba wciąż nie mogę uwierzyć, że dostałam się do DT i mam nadzieję, że będzie to wyjątkowa przygoda w moim scrapbookingowym świecie.

Niedługo moja znajoma będzie obchodzić urodziny. 
Zamiast kartki przygotowałam dla Niej urodzinowego taga, którego mam zamiar dołączyć do prezentu.


Dawno nie był u mnie Kusudamy. I pomyśleć, że kiedyś robiłam jeden bukiet za drugim.....
Muszę wrócić do tych papierowych kwiatków. A może przygotować Wam kurs jak stworzyć taki papierowy kwiatek kusudamy? Ktoś chętny??






Produkty które wykorzystałam do stworzenia taga:









 Jeszcze raz 
WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM 2016 ROKU!

Agnieszka

10 komentarzy:

  1. Happy New Year and welcome to the Creative Expressions Design Team Agnieszka! I love your photography to show your work :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszelkiej pomyślności w Nowym Roku !!!
    A kurs, jak stworzyć kwiatek kusudamy, byłby bardzo mile widziany :)
    Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja bardzo chętnie poznam tajniki tych kwiatków
    A w Nowym Roku życzę wielu równie miłych niespodzianek, nie gasnącej weny twórczej, dobra i piękna wokół

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne życzenia, aby każdy następny rok przynosił Ci wszystko to, co w życiu najpiękniejsze, spełnił marzenia i przyniósł dobre chwile w życiu codziennym oraz zawodowym. Życzy Pastelowy domek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochana1 tag cudny! Kursik jak dla mnie tylko z ciekwości, bo kiepska jestem w takich robótkach! Więcej kusudamy! Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak zwykle super wykonane!! pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fioleciki - moje ulubione :)
    kusi mnie ta technika :)
    może kiedyś....

    pozdrawiam lawendowo
    Kinga

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty