poniedziałek, 30 listopada 2015

wszystko będzie dobrze....

Produkcja świątecznych rzeczy w końcu ruszyła pełną parą. 
Musiałam wyrobić się z wszystkimi albumami aby móc zacząć tworzyć kartki i choinki.
W tym roku jednak nie odczuwam takiej gonitwy jak w ubiegłych latach. Wszystko jest jakieś takie spowolnione a moje myśli krążą wokół oddziału onkologicznego .... (nie chodzi o mnie, ale o bardzo bliską mi osobę!!!) Zatrzymałam się na chwilę i próbuję sobie wmówić, że wszystko się poukłada, ułoży i wyklaruje. Trzymajcie kciuki.


Jutro  jest mój wielki dzień, na który czekałam i od jakiegoś czasu odliczałam dni. Jadę do Ketteling spotkać się z DT Creative Expressions. Trzymajcie kciuki!!!




Nie mam jakoś weny do pisania.... 
Chciałam Wam jeszcze pokazać album. Wykonany dla Asi.










Agnieszka

4 komentarze:

  1. Tworzysz rzeczy z duszą. Choinki bardzo mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  2. Album piękny jak zwykle. Choineczki też urocze :) Trzymam kciuki za to, by Bliska Ci Osoba wyzdrowiała jak najszybciej! Tak, jak piszesz w tytule - na pewno będzie dobrze!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny albumik, ale jako że teraz świąteczny czas - choinki podbiły moje serce! Są rewelacyjne! Trzymam kciuki Aga!

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty