piątek, 13 listopada 2015

czuć zimno w powietrzu

Cześć :)
U Was też tak zimno????
Ja dzisiaj śmigałam na hulajnodze w zimowej czapce i rękawiczkach i szczerze powiem, że już mam dość tego zimna, które prawdę powiedziawszy jeszcze konkretnie się nie rozkręciło. Dla mnie zima mogłaby trwać tylko dwa dni a dokładniej w Wigilię i pierwszy dzień Świąt Bożego Narodzenia.
 


Zaczynam powoli produkcję świąteczną, powstanie dużo kartek, choinki szyszkowe, bombki. Byłam dzisiaj  w Hobby Crafcie zaopatrzyć się w ryzę papieru wizytówkowego, wstążki, dodatki....
Od jutra startuję :)
Ciążowe albumy nadal będą się pokazywać, bo jeszcze kilka mam do zrobienia :) 









Udanego weekendu.
Buziaki.
Agnieszka.

8 komentarzy:

  1. Albumy ciążowe w Twoim wydaniu są śliczne :)
    A co do zimna, to ja w zimowej czapce i rękawiczkach od miesiąca śmigam, szczególnie rano jak rowerami do szkoły jedziemy inaczej to chyba głowa by mi odpadła po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolejne wielkie dzieło stworzyłaś.

    OdpowiedzUsuń
  3. Albumy bardzo ładne!! U mnie ciepło jak na te porę roku ( w dzień 13 ,15 stopni) :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. cudeńka! masz do tego dryg;-) A do czego nie masz? ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje albumy są super, wcale się nie dziwię, że jest na nie zapotrzebowanie :))) U nas też zimno, pada deszcz i strasznie wieje, jak to nad morzem :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wciąż i niezmiennie podziwiam Twoje albumy - inspiruje się...
    Dziś poczyniłam własny ;-)))
    Może rzucisz "fachowym okiem"?? Zapraszam
    http://catarina-brujita.blogspot.com/2015/11/bernadetka-album-dla-dziewczynki.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny album ;) Bardzo pomysłowe wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy pomysł i świetne wykonanie, album jest po prostu cudowny :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty