sobota, 24 października 2015

Dwoje ludzi spotyka się przypadkiem, a okazuje się, że czekali na siebie cale życie.

Marika właśnie jest gdzieś w niebie w drodze na ..... wyspę Bali....
Podczas ich urlopu odbędzie się ślub ich znajomych.... I teraz wyobraźcie to sobie : plaża, lazurowe morze, białe kwiaty, egzotyka tak odmienna i niespotykana i oni mówiący sobie sakramentalne TAK!!!
Niejedna by mogła pozazdrościć, taką szczerą i pozytywną zazdrością oczywiście :)








Szkoda, że zdjęć albumu który wykonałam na prezent dla Maroki nie mam w scenerii egzotycznych kwiatów z widokiem na morze.... i w ogóle to przepraszam Was za ich jakość, ale miałam dosłownie 15 minut i Iphona do dyspozycji..... Swoją drogą sprzedałam moją cyfróweczkę, bo po tych kilku latach okazało się, że telefon robi lepsze zdjęcia....




Kto lubi Minionki??? Już niebawem zagoszczą u mnie na blogu :)
Buziaki
Agnieszka


5 komentarzy:

  1. cudowny album :) bardzo elegancki. a co do minionków to KOCHAM:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Alez Ty cuda robisz!!! Gdzie tam mój album, az mi wstyd...Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny album :) I nic nie szkodzi, że nie ma egzotycznych kwiatów, na pewno młodzi będą zachwyceni! Ściskam :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty