poniedziałek, 7 września 2015

po hucznym ślubie nadszedł czas na powiększenie rodziny

Jakiś czas temu wykonywałam dla Ali zaproszenia ślubne, pamiętam jak dzisiaj literówkę w imieniu (zamiast Alicja wpisałam Agnieszka) i zarwaną noc, gdy siedziałam i 300 razy sprawdzałam czy dobrze imiona wpisałam. Okazało się, że Ala jest w błogosławionym stanie i specjalnie dla Niej powstał album ciążowy.


Uwielbiam ALFABET od Craft Passion, gdy go kupiłam nie przypuszczałam nawet, że tak często będę wykorzytywać nie tylko do scrapbookingowych rzeczy. Myślałam, że można uzależnić się od koralików Toho, od wykrojników też można i właśnie ten alfabet jest na pierwszym miejscu wśród wszystkich wykrojników, które mam.









Dzisiaj jest wtorek. Jutro mój urwis idzie pierwszy raz do szkoły, a mam wrażenie, że dopiero co zaczynał przedszkole..... baaa dopiero co stawiał pierwsze kroki.... a tu trzeba ubrać mundurek i iść. TYTĘ MUSZĘ ZROBIĆ!!!!!
( w UK nie ma takiego zwyczaju, a szkoda...) czyli czeka mnie intensywny dzień....







Udanego dnia.
Agnieszka


12 komentarzy:

  1. Alfabet jest MEGA, album jak zwykle tez

    OdpowiedzUsuń
  2. Album wygląda super;)
    Pozdrawiam serdecznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tyte? A co to takiego, ja tez nie znam takiego zwyczaju:) Mówisz że dzieci szybko rosną? To dobrze bo moja mała Misia jest taka maleńka a ja sobie myślę... "kiedy ona będzie duża". Alfabet jest naprawdę uroczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny album, robi wrażenie. Literki są fajne jeszcze ich nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Album jest super!! no tyta obowiązkowo i dużo w środku. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny album, kolorowy i radosny :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny album. Jak patrzę na ten alfabet to też chcę taki mieć;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny album :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny albumik :) Będzie wspaniałą pamiątką! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki album to super pamiątka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa rzecz,pięknie się prezentuje,to będzie cudowna pamiątka:)
    Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty