wtorek, 12 maja 2015

gdzie przechować dziecięce wspomnienia? szkatułka

Mam kilka rzeczy do zrobienia które tworze od .... kilku miesięcy.
Właśnie do nich zaliczają się szkatułki dla Anety, które robię i robię od nie pamiętam kiedy. Jedna w końcu doczekała się realizacji, druga również jest już prawie skończona. 
Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jedną z nich.
W odcieniach żółtego.


Wiele się ostatnio w moim życiu dzieje....
Przygotowania do ślubu, choroba mamy, zapchany kalendarz rzeczami do zrobienia,praca.... Czuję się jak na karuzeli, która nie chce się zatrzymać....
Czekam na lipiec i trzytygodniowy pobyt w Polsce.... Obiecałam sobie, że odpoczne!!!!





Chciałam Wam również przypomnieć i serdecznie zaprosić do udziału w moim Candy


Miłego i twórczego dnia Wam życzę.
Agnieszka

9 komentarzy:

  1. Wspomnienia na pewno będą się świetnie czuły w takim pięknym pudełku, śliczne!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna skrzyneczka, piękny kolor i wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna szkatułeczka na miłe wspomnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  4. czasem tak bywa , że nie możemy znależc więcej czasu dla siebie , sprawy się nawarstwiają jedna za drugą , ale to też minie , pięknie ozdobione pudełko

    OdpowiedzUsuń
  5. Skrzyneczka jest obłędna! Uwielbiam takie małe mieszkanka dla skarbów :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna szkatułka,kocham takie rzeczy ♥ pozdrawiam i zapraszam na moja rozdawajke :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty