piątek, 10 kwietnia 2015

turkusy z miętą w prezencie ślubnym - bukiet kusudama i kartka z pudełkiem

Nie pamiętam kiedy byłam taaaaaaaaaaaaaaka chora.... Jakiś wstrętny wirus mnie dopadł i powalił z nóg. 
Za oknem bajeczna pogoda a ja siedzę na kanapie i nie robię nic..... kompletnie nic.... nawet szydełko wydaje mi się jakieś ciężkie i niestety, ale muszę zadowolić się TV..... a z miłą chęcią porobiłabym coś twórczego....

Skoro mowa już o twórczości.
Jakimś cudem udało mi się stworzyć komplet dla Jakuba w prezencie na ślub dla Jego przyjaciółki.
Takie "zlecenia" uwielbiam: "zdaję się na ciebie, rób co chcesz". Jedynie kolorystykę skonsultowałam i po zatwierdzeniu turkusu, mięty i odrobiny fioletu zabrałam się do pracy.


W Londynie bajeczna pogoda, aż chciałoby się pojechać do Hyde Parku i poleżeć na trawie wśród żonkili, które właśnie kwitną.... Może uda mi się w poniedziałek wyruszyć w jakąś wyprawę z moim synkiem, który dostaje już świra w domu..... 
Będę musiała jakoś Mu wynagrodzić te niespodziewane utknięcie w mieszkaniu.....








Udanego weekendu.
Agnieszka

18 komentarzy:

  1. Komplet piękny!! powrotu do zdrowia życzę. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agnieszko, zdrówka dużo życzę!!! KOMPLET_ BRAK MI SŁÓW>>>>I JESZCZE MIĘTOWY KOLOR!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prace, dopracowane w każdym szczególe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie to wszystko razem wygląda:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zarówno bukiet jak i kartka piękna :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękności, kiedyś dostałam na urodziny taki bukiet i mam do dziś, najlepszy prezent!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudownie skomponowane kolory,piękne prace ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny komplet, a do tego ten kolor... :)
    Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny komplet. Jestem zachwycona kolorystyką i wykonaniem:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. to jakaś druga fala grypowa się przetacza :-/
    trzeba w sezonie grypowym płukać gardło sodą, profilaktycznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zestaw. Wspaniały bukiet :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty