poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Paznokcie pod kolor szpilek

Pamiętacie moje żółte szpilki?
Pisałam o nich kilka postów wstecz.....
Kombinowała co by tu dobrać do kompletu.
Wybór padł na paznokcie.
Kolory: żółty, biały i czarny.


Stworzyłam ostatnio kartkę urodzinową, szybko, praktycznie w 15 minut, bo było to "zamówienie" w stylu: dzisiaj zamówione - na wczoraj do wykonania.....
W tym tygodniu sporo kartek powstaje, kocyk też się szydełkuje, a ja zamiast się cieszyć i skupić na tworzeniu jakoś myślami jestem daleko.... daleko....






Jutro mam zamiar skończyc ostatnią rzecz potrzebną do zorganizowania ślubnego candy. Wiem, że już kilka razy o nim wspomniałam i obiecuje, że jeszcze w tym tygodniu ukaże się wspomniana zabawa.
Miłego wieczoru.
Agnieszka

12 komentarzy:

  1. Aga, musi być dobrze! Myśl pozytywnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana kartka cudo dzieki za taki expres jestes wielka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana kartka cudo dzieki za taki expres jestes wielka!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka :) Paznokcie też :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paznokcie super Aga, karteczka też bardzo ładna. Moją uwagę przykuło te "mroczne tło" to obraz? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te mroczne tło to kominek :) Lubię na jego tle fotografować różne rzeczy :):)) szkoda, że to nie u mnie w mieszkaniu :(

      Usuń
  6. Kartka świetnie skomponowana, wcale nie widać, że robiłaś ją na szybko;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie to wykombinowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. 15 minut powiadasz.... podziwiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka :) Ja nawet jak próbuję zrobić coś ekspresowo to zwykle wychodzi średnio :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudna ekspresówka :))

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty