środa, 1 kwietnia 2015

75 kwadratów przede mną - szydełkowe święta w tym roku będą

Zapomniałam, wyleciało mi z głowy, normalnie aż wstyd......
Miałam zapisane i podkreślone na czerwono w kalendarzu: 3 poduszki dla Arlety.
No i tak dopisywałam różne rzeczy do organizera, że po prostu kartka z informacją, że mam zacząć szydełkowanie gdzieś się "zgubiła".....

Od wczoraj intensywnie robię koła z trzech kolorów:
żółty
zielony
czerwony.

Termin: na wczoraj.
Jednym słowem czekają mnie szydełkowe święta. Dla mnie nawet lepiej, bo w UK Wielkanocy jakoś specjalnie się nie odczuwa.... Totalne przeciwieństwo jeśli chodzi o Boże Narodzenie! Jedynie mój syn wyczekuje Zajączka Wielkanocnego, bo ma obiecanego busa (230 Wood Green) Sukcesywnie skreśla dni w kalendarzu!




Poczyniłam też ogromne postępy w temacie zaproszeń ślubnych!
W kolejnym poście Wam je pokaże. W końcu!!!!
I jakiś cudem załatwiłam fotografa!!!!

Udanego dnia i taaaaaaaaaakiej pysznej kawy!
Agnieszka

7 komentarzy:

  1. jakie równiusie:-) Podziw pełen! A zaproszenia na Twoje uroczystości? czekam:-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już po kawie :) Była pyszna, z ostatnią (lekko czerstwą) babeczką :)
    Agaaaaaaaaa, zmotywuj mnie jakoś do takich robótek :) Plizzzzzzzzzzzzz!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. To życzę żebyś zrobiła te poduszki chociaż pracy masz dużo do wykonania, powodzenia. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w wykonaniu pracy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki ładny zestaw kolorów. Ech, ja zazwyczaj mam problem z doborem. A Twoje poduszki będą śliczne:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale słodkie kółeczka :) Będziesz miała zajęcie, żeby Cię czasem nie zdążyła nuda dopaść :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne kółeczka, powstanie z nich cudo :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty