sobota, 5 lipca 2014

Mendelssohna zagrali, pierwszy taniec zatańczyli a teraz pójdą razem przez świat.

Prawdę powiedziawszy myslałam, że jest wtorek a tu sobotnie przedpołudnie :)
W tym tygodniu powstała m.in. kartka ślubna z wkładką na pieniądze.
Wszystkie strony są sztywne, zrobione na bazie tektury.


Lubię ślubne tematy! 
Jest tyle możliwości i przeróżnych rozwiązań, no i niestandardowych rozwiązań, że można przebierać i kombinować!

Tym razem wkradło mi się trochę stylu Vintage, bo i ręcznie wykonana koronka, i sznurek, takie "przybrudzone" kwiaty w połączeniu z łososiowym różem spowodowały, że album jest słodki, ale nie przesłodzony.



Upragniona sobota i błogie lenistwo..... Taki miałam plan, ale Kamila urodziła i wypadałoby coś przygotować. Nie chce kupować Jej kolejnych body dla Małej, bo to takie nudne i oklepane i takie  "na odpierdol". Postanowiłam coś stworzyć i wieczorem czeka mnie klejenie z masy solnej.
Poczatkowo pomyslałam o kocyku, ale ode mnie to raczej musiałby być zrobiony a nie kupiony a taki kocyk robiłabym pewnie z dwa tygodnie (brak wprawy, bo muszę nadal patrzeć na szydełko, albo druty przy robieniu)



Kinga poprosiła mnie o zrobienie miejsca w którym mogłaby wtrącić "swoje trzy grosze".
Wykropkowałam i wycięłam wykrojnikiem kartkę, którą umieściłam koło życzeń.



Udanego weekendu i przepięknej pogody Wam życzę
Agnieszka



3 komentarze:

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty