wtorek, 6 maja 2014

album komunijny w perłowych odcieniach.

Moja Kinga poprosiła mnie o zrobienie kartko - albumu dla Jej chrześnicy na Komunię Świętą.

Stonowane kolory pasujące do Tej uroczystości, 
łososiowy z perłową bielą moim zdaniem pasują bardzo dobrze. 
Nie są zbyt nachalne i rażące.


Mam nadzieję, że się spodoba i będzie pamiątką na lata. 
Do albumu zrobiłam pudełko w podobnej kolorystyce, żeby album się nie kurzył na pułce.






Mieliśmy bardzo udany weekend. Zabrałam mojego synka do Hyde Parku gdzie miejści się Diana Memorial Playgroung. Poszukałam miejsc w Londynie gdzie można zabierać dzieciaki, bo muzea i stare kamienice nie interesują mojego synka za bardzo.
Okazało się, że takich miejsc jest bardzo dużo i mam zamiar odwiedzać je z Oliverkiem jedno po drugim. 



Mi osobiście bardzo podobała się tranpolina, która "grała" melodię gdy się po niej skakało.
Ciekawe co wpadnie mi w oko podczas kolejnej wyprawy.
A Wy jak spędziliście majowy długi weekend?

Agnieszka

7 komentarzy:

  1. Boski brak mi słów ,pozdrawiam Ewa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna pamiątka :)))
    Miłego popołudnia Agus

    OdpowiedzUsuń
  3. Pieknie to zrobilaś,ja coś do kartek,albumów nie mam serca,ale chyba spróbuję...pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładny zestaw na komunię

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pamiątka, na pewno się spodoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Album wyszedł ślicznie - będzie piękną pamiątką :) Po zdjęciach widać, że wycieczka się udała - taka uśmiechnięta buzia to największy skarb! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty