piątek, 11 października 2013

Hortensja dla ojca z okazji urodzin

Dugo mnie nie było i powiem Wam szczerze, że nie mam zielonego pojęcia gdzie uciekły mi te wszystkie dni :)
"Wakacje" w Polsce, pełno lataniny, załatwiania, odwiedzin....
Twórczo też na bogato, bo powstało kilka rzeczy... tylko mój aparat znowu zawiódł, bo .... (szkoda gadki)

Dzisiaj pokażę Wam kartkę zrobioną na szybko, dosłownie w locie....



Chciałam dodać kwiatki, ale niekoniecznie z wykrojników. Postawiłam na suszoną hortensję i jestem zadowolona z efektu :)




Najwyższa pora na zabranie się za świąteczne rzeczy, szczególnie jeśli chodzi o kartki....
O stroiki się nie martwię, bo właśnie dzisiaj przyszła paczka z pl a w niej zapas szyszek i żołędzi na conajmniej 5 stroików.

Na koniec chcę wam pokazać bukiet Moniki. Oczarował mnie i normalnie chciałabym go mieć u siebie w wazonie.




Udanego weekendu kochane :)

13 komentarzy:

  1. Bukiecik uroczy, a kartka bardzo piękna, co do stroików i kartek to życzę weny i owocnej pracy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kompozycja. Monika ma niesamowity talent. Piękne są te takie zielone niby-koniczynki. Ciekawa jestem co to jest za roślina?

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym móc potrafic na szybko tworzyć takie piekne kartki, w moim przypadku to nawet w zwolnionym tempie nic by z tego nie wyszło ;)
    A bukiet Moniki - cudowny!
    Udanego weekendu Kochana i smacznej kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też ususzyłam sobie kwiaty hortensji. Może też je tak twórczo wykorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, czytając, że już byłaś w PL, zrobiło mi się bardzo przykro. Bo widać zapomniałaś o mnie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny bukiet, ale kartka też piękna. Uwielbiam hortensje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna karteczka, hortensje pięknie ją ozdobiły. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna i niebanalna karteczka, super pomysł z suszonym kwiatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna i oryginalna <3
    +
    zapraszam na candy!! :D
    http://uszatkaa.blogspot.com/2013/09/candy_13.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Hortensja to taki kwiat Dama, przynajmniej mi się tak kojarzy:) bo zawsze tak dumnie swoją "głowę" unosi:)
    Bardzo przyjemny efekt z jej udziałem, podoba mi się:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Aguś dzięki tej naszej wymiance zmbilizowałam się i nadrabiam wszelkie blogowe zaległości. Dzisiaj pstryknę fotki obrazkom, mam nadzieję, że słonko wreszcie się pojawi:)
    Karteczka śliczna a bukiet uroczy. Może kiedyś dorobię się własnego ogródka i będę miała zawsze swieże kwiaty w wazonie:)
    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty