środa, 22 maja 2013

mozaika guzikowa czyli to co uwielbiam

Moja siostra poprosiła mnie o wykonanie serducha z guzików. Jakby tego było mało to w moich ulubionych kolorach. Farbę na płótno nałożyłam metodą szpachelkową, trochę koronki, mnóstwo guzików i jest :)
Wisi dumnie obraz w kuchni nad stołem i cieszy oczy. Siostrze bardzo się podoba, a Wam?





Dzisiaj odpoczywam. Muszę odreagować, na chwilę nie myśleć o drzewach, farbach, koronkach i pomysłach, które krążą w mojej głowie i nie pozwalają skupić się na czymkolwiek innym.
Słońce wyszło zza chmur. Idę na dwór wypić pyszną kawę a Wam życzę udanego dnia :)

16 komentarzy:

  1. Achy i ochy - guziczki! I to w jakiej pieknej kompozycji. Lubie te Twoje wytwory :)
    Widzę, że ciągle pracujesz i nie zwalniasz tempa :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zwalniam, bo wpadłam w wir i fajnie mi z tym. Gdyby jeszcze mój synek dał mi pracować w ciągu dnia to normalnie miałabym etat.... :)

      Usuń
  2. ten różowy guzik mi tylko nie pasuje :P za bardzo zwraca moją uwagę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mi się właśnie podoba, bo jest takim dzikim akcentem :)

      Usuń
  3. Guzikowe serducho - bomba!!! Fajnie wygląda i chyba kiedyś skorzystam z pomysłu i stworzę podobne serducho :) naprawdę świetnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korzystaj korzystaj i pochwal się potem efektami :)

      Usuń
  4. no jako fanka guzików muszę powiedzieć, że cudny! A ja właśnie dostałam dową "porcję" guzików od Tatulka i też muszę coś wykombinować:):) Tobie również miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny :)Guziki maja jakiś taki swój nietypowy urok :) Przynajmniej dla mnie. Niby zwykły guzik, a całość oko cieszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super! Uwielbiam tę masę guzików! Myślę o tym, żeby zrobić sobie taką poduchę z sercem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie teraz pracuję nad takimi poduchami :)

      Usuń
  7. Cudne to serducho z guziorów - totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio pokochałam guziczki. Nie mam jednak ich tak dużo, żeby stworzyć takie serducho.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nawet gdybym miała ich całą skrzynię to i tak miałabym za mało :)
      ale to prawda, da sie z nich stworzyć mnóstwo nietypowych rzeczy :)

      Usuń
  9. Fantastyczny pomysł.Pozdrawiam i zapraszam w odwiedziny,Jola

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne.. Możliwe, że zainspiruję się tobą i w nie długim czasie zacznę coś takiego kombinować :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty