środa, 5 grudnia 2012

zieleń na srebrną choinkę

Poproszono mnie o zrobienie zielonych serc z złotym akcentem na choinkę. Pierwsza moja myśl była: zielone na zieloną choinkę? przecież to nie będzie pasowało.... z drugiej strony nasz klient nasz pan, ale i tak nie dawało mi to spokoju i zaczęłam protestować. Okazało się jednak, że choinka nie będzie zielona tylko szaro srebrna i jakoś przełknęłam tą zieleń i zrobiłam 10 serc :) W końcu nie wszystko musi być czerwone i złote. A Wy jakie będziecie miały kolory na swoich choinkach?






12 komentarzy:

  1. A ja mam choinkę białą i przeważnie wiszą na niej niebieskie ozdoby:)

    OdpowiedzUsuń
  2. hihi a moja choinka musi być zielona i koniecznie żywa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja chciałam żywą, ale mamy wykładzinę w salonie i jak sobie pomyślałam o sprzątaniu opadających igieł to szybko mi się odechciało :)

      Usuń
  3. U nas już od kilku lat żywa sosenka czarna ;)
    w tym roku będzie za to przystrojona (mam nadzieję że się uda) jednak trochę inaczej - beże, brązy biele i złoto.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mi się te zielone serduszka bardzo podobają,ale rozumiem Twoją konsternację,bo dla mnie choinka musi być zielona:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. A w ogóle te serducha mi przypominają świąteczne pierniczki i z pewnością jakbym dostała takie serducho to bym je ugryzła :D:P

    OdpowiedzUsuń
  6. Choinka będzie piękna z takimi dekoracjami.
    Zapraszam do mnie po odbiór wyróżnienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładne serduszka, zastanawia mnjie czy ten koronkowy wzór to odciśnięta koronka?
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty