piątek, 28 grudnia 2012

i po świętach, czyli guzikomania

Jak to bywa przygotowań było wiele, przyznam nawet, że kilka nocy zarwałam wbijając szpilki i lepiąc z masy solnej i....................... 3 dni i................. cisza.....
Powiem Wam szczerze, że nawet nie wiedziałam za bardzo za co się zabrać, a że usiedzieć na dupie w spokoju nie potrafię wymyśliłam sobie kilka zadań na zakończenie roku 2012.
Pierwsza z nich to długoooooo planowana poduszka z guzikami. W Polsce pozbierałam od kogo tylko się dało guziki w celu zrobienia poduszek w stylu Vintage. No i... wtedy na planach się skończyło, bo bombki były na pierwszym planie. W końcu teraz mogę zrealizować to co zaplanowałam, poduszka już przygotowana, guziki posegregowane kolorystycznie i zaraz szlak mnie trafi, bo skończyła mi się nitka. Jak się wkurzę, to jeszcze dzisiaj polecę do sklepu.



Moje dziecko też miało frajdę, dwie godziny przekładało, układało, wkładało i wyciągało...





14 komentarzy:

  1. Hej, kobieto! to leć do tego sklepu bo zamkną, a strasznie ciekawa jestem tych guzikowych poduszek!

    OdpowiedzUsuń
  2. o, mamo...
    Kobieto, ileż Ty osób musiałaś zmolestować o te guziki;)
    Popieram Beatę- leć do sklepu po nitkę:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tylko trzy osoby, ale coś czuję, że dam ogłoszenie, że chętnie przyjmę niepotrzebne guziki :) bo tych może mi braknąć na wszystko moje projekty w głowie :)

      Usuń
  3. Och... guziczki :-)
    Uwielbiałam się nimi bawić w dzieciństwie, a jako że moja mama trochę szyła to guzików było ci u nas dostatek :-D
    Ale widzę, że nie tylko mi zabawa guzikami sprawiała frajdę :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. A jakieś perełki guzikowe posiadasz ? Chętnie bym odkupiła pare do moich broszek ;)
    Ayumi z deccori ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie mnie zainspirowałaś!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale gigantyczny zbiór guzików :) pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Trzymam kciuki za realizację Twoich pomysłów. Ps. Podoba mi się Twój baner główny. U mnie tylko na blogu śnieżnie. W realu coraz cieplej i nic nie pada. Tylko zimno, aż mi kota żal na spacer wypuszczać. Ciepło ściskam. =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu w uk pogoda wcale nie lepsza :) ale nie marudze :) a jak chcesz podobny baner to wyślij mi foty na maila ;);))

      Usuń
  8. Niech Nowy Rok zabłyśnie kolorami tęczy i przyniesie niezapomniane chwile, niech dostarczy Ci wiele inspiracji do dalszego tworzenia. Gorąco pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. tych guzików, tej masy guzików normalnie Ci zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty