piątek, 26 października 2012

wymianek ciąg dalszy :)

Nadal jestem na przyspieszonych obrotach i wcale nie narzekam, że śpię po kilka godzin i od nowa zaczyna się bieganina:) Dzisiaj odwiedziłam kolejną koleżankę z którą bardzoooooooo długo się nie widziałam :)
Wczoraj byłam u Moniki i pod wpływem spontanu zrobiłam kolczyki gronka w fioletowej kolorystyce. Zdjęć niestety jeszcze nie mam, ale jak tylko jakieś zrobimy od razy pochwalimy się efektami :)

Teraz pochwalę się innymi efektami, a mianowicie wymianą obrazu, lali i przytulanki:)
Zaproponowała mi wymienienie się rzeczami http://anielskisklep.blogspot.com/ zapraszam was do niej na cudowne, ręcznie szyte lale :) Na przykład takie:


I takie misie :):))

A ja wysłałam aniołki :) Jakie? dokładnie takie:



7 komentarzy:

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty