poniedziałek, 22 października 2012

ślubny bukiet dla Kasi

Dawno nie składałam kwiatków i może dlatego tak ucieszyło mnie zamówienie Kasi:) Miało być delikatnie i "ładnie" i z tego co mi Kasia w mailu napisała jest zachwycona, bo wzór na papierze pasuje do jej koronki na sukience a najlepsze jest to, że przez totalny przypadek znalazła taki delikatny papier :):))

Jutro mój synek ma 2 lata i ciężko się zastanawiam gdzie podziały się te wszystkie dni. Wspominałam z narzeczonym jak siedzieliśmy o tej porze na porodówce i po znieczuleniu dostałam takiej głupawki, że zastanawiał się mój G. czy wszystko ze mną ok. Jutro zapowiada się dość wesoło, bo kinder party organizujemy z gromadą dzieciaków (tabletki od bólu głowy mam już przygotowane)

Na zakończenie zapraszam Was na moją aukcje na allegro :) Sprzedaje turkusowy obraz z drzewem
http://allegro.pl/w-turkusie-zatopione-30-40-bcm-i2735890467.html








8 komentarzy:

  1. w takim razie Wszystkiego Naj Naj Naj dla jubilata:))) sama prowadziłam takie iprezy (urodziny dla dzieci-jako animatorka), więc wiem jakie to zamieszanie i huragan, ale jak dzieci się dobrze bawią to wszystko jest w najlepszym porządku:))) Urodzinki Twojego szkraba też będą pewnie udane i niezapomniane:) a bukiecik cudny i najważniejsze, że "zamawiająca" jest zachwycona:))))))

    OdpowiedzUsuń
  2. sto lat dla solenizanta i udanych urodzin :) a bukiecik rzeczywiście wyszedł delikatny :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, tak najważniejsze dla nas to zadowoleni klienci!!!! A my prezent mamy spakowany i czekam, aż tata wróci co bede mogła w końcu do pracy iść, bo już 10 a jego dalej nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkiego naj..naj.. dla maluszka i życzę miłej zabawy.
    A bukiet cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ucałuj i wyściskaj ode mnie małego z okazji jego urodzinek:) Bukiet jak zwykle PP, czyli piękny i precyzyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty