poniedziałek, 30 lipca 2012

bukiety, bukiety, bukiety

Zaraziłam już swoja pasją kilka osób :) Efekty są rewelacyjne:)
Pierwsza osoba to Monika.... wow - chyba nawet się nie spodziewałam, że aż tak bardzo się wciągnie, bo z reguły jest tak, że ktoś zrobi jeden lub dwa i na tym finito a tu proszę, jeden bukiet za drugim :) zapraszam Was na jej bloga:

http://zakatekniezwyklychpomyslow.blogspot.co.uk/

druga osoba to moja siostra :) :))
Podpowiedziała nam fajny patent - czyli podpalone końcówki, które widać na ostatnim zdjęciu.






Trzecia osoba to Kasia:)






A mój nowy bukiet pokażę wam w kolejnym wpisie :) będzie satynowo :)

9 komentarzy:

  1. Zrobiła się pogoda, więc postaram się zrobić foty nowego bukietu ;D A wiem Aga, że już się nie możesz doczekać, żeby go zobaczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze, że zarażasz czymś pozytywnym, a nie np. grypą ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. hahaha :) co racja to racja :) a ty Kasia biegnij na dwór robic zdjecia bo ciekawa jestem

    OdpowiedzUsuń
  4. zobaczyłam :) skopiowałam i dodałam na strone na facebooku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne... :)
    Ja mogę podpowiedzieć Ci jeszcze jeden pomysł na końcówki :) ale to na priv :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Viola podpowiadaj :) czekam na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agnieszko ,jakie Ty tu cuda robisz!!:))) dziękuję za odwiedzinki ,buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Sliczne bukiety, pięknie to robisz, zostanę u Ciebie na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń

Wyróżnienie SZUFLADA

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012

moje wyzwanie dla Was do 29.07.2012
wyzwanie

Popularne posty